.

De omnibus dubitandum est. Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Homo sum: humani nil a me alienum puto. Manifesta non eget probatione. Non scholae, sed vitae discimus. Non omnia possumus omnes. Nulla dies sine linea. Nil desperandum. Sapere aude. Nolite timere. Miser, qui numquam miser. Omne ignotum pro magnifico. Cura te ipsum. Si vis pacem para bellum. Concordia res parvae crescunt, discordia vel maximae dilabuntur. Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Per scientiam ad salutem aegroti.

kaleką matematyką obliczamy swoją wartość (Emily Dickinson)

wtorek, 10 listopada 2009

god idea?


Tak tu sobie siedze i mysle....


Koty mrucza, mialcza lub milcza, poscielilam juz sobie lozeczko na noc do spania, ogladam itv3, teraz leci Herkules Poirot wg Agathy, z napisami po angielsku. Z dzisiejszych zakupow w Sainsbury's zupa zjedzona, oczywiscie z dodatkiem IMBIRU na rozgrzanie, cudowna owsianka z GOLDEN SYRUP smakujacym jak ambrozja, spakowana. Od dzisiaj na kazde sniadanie do konca swiata chce spozywac wlasnie taka owsianke i tylko ja ;)

Wpadlam na pomysl, zeby tu zostac i juz stad nie wyjezdzac.
Tak mi tu dobrze.
BARDZO MI TU  DOBRZE.
Dobrze mi tu w dzien i w nocy, od pierwszych minut w tym miescie.

Kupic auto? Z kierownica z tej drugiej strony? I jezdzic nim tutaj?
:))) Yes! No problem. Pierwszego dnia, owszem, bylo mi nieswojo siedzac w aucie nie w tym miejscu, w ktorym wg mojego mozgu powinnam miec kierownice przed nosem i prowadzic to auto. Drugiego dnia nie bylo tak strasznie, a trzeciego pomyslalam, ze to chyba nic takiego, zmiana zwrotnicy w glowie.

Kazda rada czy uwaga na w/w temat mile widziana...

Wot zagwozdka :)

No to ja udaje sie w jeszcze bardziej przyjazne miejsce niz to przed komputerem i rozpoczynam tzw. bicie sie z myslami. Mozecie obstawiac :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz