.

De omnibus dubitandum est. Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Homo sum: humani nil a me alienum puto. Manifesta non eget probatione. Non scholae, sed vitae discimus. Non omnia possumus omnes. Nulla dies sine linea. Nil desperandum. Sapere aude. Nolite timere. Miser, qui numquam miser. Omne ignotum pro magnifico. Cura te ipsum. Si vis pacem para bellum. Concordia res parvae crescunt, discordia vel maximae dilabuntur. Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Per scientiam ad salutem aegroti.

kaleką matematyką obliczamy swoją wartość (Emily Dickinson)

piątek, 31 października 2014

kółko i krzyżyk


zdjęcie: xbw
13.09.2005

4 komentarze:

  1. Dostrzeżenie detalu, i puenta ---
    w punkt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Nową Osobę :)

      Dziękuję, choć zdjęcie przypadkowe :) Ot, wyjrzałam przez okno i ono tam było. Moja zasługa w znalezieniu miejsca nie przesłoniętego siatką reklamy umieszczonej na budynku Universalu przy Rotundzie. Biegałam, aż znalazłam zanim "układ" zdążył się rozwiać.

      Zdjęcie umieściłam z dwojaką motywacją, zdjęcie dla zdjęcia, a także jako ilustrację dla tematu "chemtrails".

      Usuń
    2. Proszę. Zabłądziłam tutaj, Widzę, że masz długi staż blogowania...

      Usuń
    3. Ano, długo już mnie paluszki świerzbią i nijak przestać nie chcą. A jak co przeczytam, obejrzę, sfotografuję - nijak nie potrafię zachować tylko i wyłącznie dla siebie. Wyrywne paluszki.

      Zapraszam częściej. Zabłądzić nie błąd :)

      Usuń