.

De omnibus dubitandum est. Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Homo sum: humani nil a me alienum puto. Manifesta non eget probatione. Non scholae, sed vitae discimus. Non omnia possumus omnes. Nulla dies sine linea. Nil desperandum. Sapere aude. Nolite timere. Miser, qui numquam miser. Omne ignotum pro magnifico. Cura te ipsum. Si vis pacem para bellum. Concordia res parvae crescunt, discordia vel maximae dilabuntur. Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Per scientiam ad salutem aegroti.

kaleką matematyką obliczamy swoją wartość (Emily Dickinson)

sobota, 10 kwietnia 2010

10.04.2010


 Śp. Maria Kaczyńska, jej będzie mi brakowało najbardziej....





zdjęcie autorstwa osobistego fotografa Prezydenta RP






1 komentarz:

  1. ania mama t.
    14 kwietnia 2010, 7:57 AM

    ja jej nie znalam,ale tak milo wyglada, takie ladne zdjecie znalazlas xbw :-),
    caluje


    Wera Myrt
    05 czerwca 2010, 12:21 PM

    Mnie też... Ujęła mnie za serce, kiedy raz kiedyś kamera uchwyciła ją jak czule się zwracała do męża. Moje ty kochanie! Moja gołąbeczko! Kto dzisiaj tak zwraca się do ukochanej osoby? W każdym razie mało kto...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń